Covid-19 Hastasının Büyük Pişmanlığı: “Keşke Aşı Olsaydım”
Son aylarda korona virüse yakalanan hastaların çoğu aşı olmayı erteleyen kişilerden oluşuyor. Aşı olmayı erteleyen ve korona virüse yakalanan Hayrettin Yılmaz, pişmanlığını Prof. Dr. Feriha Öz Acil Durum Hastanesi’ndeki hasta odasında “Keşke aşı olsaydım, bu durumlara düşmezdik” İhlas Haber Ajansı YouTube Kanalına Abone Olmak İçin: ► http://bit.ly/IHA-Abone #Covid19 #Haber #Aşı ================================ İhlas Haber Ajansı Resmi Web Sitesi ► http://www.iha.com.tr İhlas Haber Ajansı Sosyal Medya Adresleri ► https://ift.tt/2r6TiNI ► https://twitter.com/ihacomtr ► https://ift.tt/2s515Jo ► https://ift.tt/2r6Tug0 İhlas Haber Ajansı hakkında https://ift.tt/2s550FU İhlas Haber Ajansı’na ulaşmak için ►https://ift.tt/2s550FU